Quatre propostes dels alumnes de 1r BAT per al proper concurs de Ciència en acció

Els nostres alumnes de 1r Batxillerat han presentat els seus projectes per la propera edició de “Ciencia en acción”, que es farà a partir del mes d’octubre a la nostra població Viladecans i que aplegarà a estudiants provinents de tota Espanya.

Han estat un total de 4 projectes dintre de l’àmbit de la biologia que han realitzat un total de 12 alumnes del 1r Batxillerat C (modalitat científica).
Els alumnes s’han distribuït de la següent manera:

• ¡El ADN se puede ver!, projecte presentat per la Clara Martí, Aina Montoliu i Laura Martín
  • Los cráneos hablan, projecte presentat per la Paula Gutiérrez, Raquel Fernández i Júlia Condeminas
  • Estudi del efecto antibacteriano de algunos productos de higiene, projecte a càrrec de Iria Tomás, Danna Abad, María Robas i Ingrid Rubio
  • Los cromosomas al descubierto, projecte elaborat per David Pérez i Víctor Tenllado.

Cada grup d’alumnes va elaborar un petit dossier explicatiu del projecte que van presentar i van gravar un vídeo amb una reproducció parcial de la seva experiència. Només queda esperar si són seleccionats i poden exposar la seva investigació en directe a la edició de “Ciencia en acción”. Us passem els links dels vídeos per si voleu veure’ls.

La eficacia de los antibacterianos:

¡El ADN se puede ver!

Los cráneos hablan

Los cromosomas al descubierto

A la Newsletter de la XIE (Xarxa d’Innovació Educativa) també han fet un article on se’n parla. Aquí us el deixem.