Problemes a l’esprint

El dimecres 22 de febrer els alumnes de 1r d’ESO juntament amb els de 2n d’ESO vam estar fent problemes en grups de 5 o més persones.

Els problemes eren una mica complicats ja que alguns vam trigar molt de temps en resoldre’ls. En total hi havia 10 problemes i alguns es completaven amb els resultat d’altres (o sigui, que per exemple no es pot fer l’exercici 8 si el 3 no està fet, perquè l’enunciat seria incomplet).

Ens vam repartir els problemes entre els grup que hi havien. Quan no enteníem alguna cosa anàvem a demanar ajuda del professorat (la Mª José i en Tonet), i ells ens ho explicaven molt bé fins que ho enteníem.

Vam estar solucionant els problemes i pensant en grup  durat dues hores senceres, quan va passar aquell temps ja havíem acabat i els professors ens van donar unes llaminadures de regal.

Wassima Rachdi (1r ESO A)

Aquest concurs, Problemes a l’ esprint, consisteix a que durant dues hores, en grups de diversos components, fem uns quants problemes correctament. Alguns problemes, per a completar l’ enunciat o les dades, depenien d’ altres problemes per a resoldre’ls.
La setmana passada, tots els que ens havíem inscrit a aquest concurs, vam anar a la biblioteca de l’institut, i ens vam agrupar en grups de sis persones. També hi havia alumnes de 2n d’ESO.

Quan els grups ja estaven fets, els professors que hi havia a la biblioteca, van repartir-nos uns fulls amb una sèrie de problemes, que nosaltres havíem de resoldre. Aquells problemes, no eren gens fàcils, però gràcies al treball en equip, vam poder resoldre’ls, encara que algunes respostes no estàvem segurs de que les haguéssim contestat correctament.

Al final de tot, no tots els grups van acabar tots els problemes. Però desprès d’aquelles dues llargues hores, amb tot l’esforç que vam fer, va tenir la seva recompensa:
A CADASCUN DELS QUE VAM PARTICIPAR EN AQUEST CONCURS ENS VAN DONAR DOS GUMMIES!!!!!!!
Ens vam posar molt i molt contents, i quan va sonar el timbre, vam anar a fer la classe d’ última hora.

Va ser una experiència molt maca, perquè entre tots ens ajudàvem, i un feia una cosa, i els altres un altre. A mi em va agradar molt.

Marta González Castillejo (1r ESO A)

img-20170224-wa0017-collage