Premis Edurecerca 2016

El 20 de juny de 2016 s’ha celebrat, a la sala Iberia de Sant Feliu de Llobregat, l’acte de lliurament de la quarta edició dels Premis Edurecerca. Aquests premis, promoguts pels Serveis Territorials al Baix Llobregat del  Departament d’Ensenyament juntament amb diferents entitats col·laboradores, volen reconèixer la tasca d’investigació que es porta a terme als instituts de secundària de tot el territori.

Les alumnes representants del nostre Institut, l’Alba Granados i la Paula Sacristán, de 2n Batxillerat, modalitat social-econòmic, van quedar finalistes dins la categoria dels premis Innobaix, amb el seu treball: Axe Fresh. Creació i marketing d’un nou producte, que havia estat cotutoritzat amb l’empresa Unilever.

Va recollir el certificat de participació en els Premis Edurecerca, la tutora del treball, la Maryam Mouagni, ja que les alumnes feien el viatge de fi de curs a la Toscana.