Parctipació al MART XXI

Durant 5 dies alumnes del nostre institut juntament amb alumnes d’altres centres de Viladecans, Castelldefels, Gavà, Sant Andreu de la Barca,…es divideixen amb grups per investigar la possibilitat d’establir una colònia humana al planeta Mart. Cada grup desenvolupa un tema, robòtica, per la mobilitat, energia, agricultura, habitabilitat, electrònica,….dins un entorn fantàstic del campus de la UPC de Castelldefels, amb uns professors molt dedicats i una direcció molt atenta a que l’adaptació fos el més fàcil possible.

Les frases més repetides a la cloenda van ser que ha sigut fantàstic, que ha après a treballar en equip, que ha fet nous amics, que la ciència pot ser divertida. Conclusió, han tornat molt motivats.

Aquí us deixem unes fotografies i un vídeo de les activitats.