L’opinió dels alumnes de l’1×1

Segurament que ja haureu sentit a parlar de l’article de La Vanguardia del passat diumenge 13 de març de 2011 sobre una professora d’un institut de Cornellà, que ha passat una entrevista als alumnes sobre l’opinió que ells tenen sobre el projecte.

Ens agradaria, però, aportar al debat el punt de vista d’un parell de persones que porten anys treballant en la digitalització de l’ensenyament. Parlem del Pere Marquès (mestre, llicenciat en econòmiques i doctor en pedagogia; actualment és profesor Titular de Tecnologia Educativa del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i director del Grup d’Investigación "Didàctica i Multimèdia" (DIM-UAB) i de la revista DIM (Didàctica, innovació, Multimèdia) ) i del Jordi Adell (doctor en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de València i professor titular de l’Àrea de Didàctica i Organització Escolar en el Departament d’Educació de la Universitat Jaume I a Castelló).

Aquí us deixem el links als seus blocs on comenten la seva opinió sobre l’article, per si els voleu mirar:

"Para estudiar, ¿mejor el libro de papel?", Pere Marquès

"Libros de texto digitales. La opinión de los alumnos", Jordi Adell