L’escola Doctor Trueta a la Fira

Els alumnes de sisè de l’escola Doctor Trueta també van gaudir amb nosaltres el dia de la Fira.

Ells han fet un collage de fotografies molt maco i han elaborat una crònica col·lectiva que tot seguit us mostrem!

"El passat divendres a l’ Institut Sales, vàrem celebrar l’onzena Fira Educativa, amb la participació de l’Escola Pau Casals, Escola Doctor Trueta i l’alumnat de 1r i 3r de l’ESO de l’ Institut.
La nostra escola va gaudir de les activitats, sobretot amb les propostes de robòtica, jocs de lògica i de càlcul. També era interessant la proposta dels romans.
Estem molt contents amb el premi de la Maria Herrera, per ser la guanyadora del concurs de fotografia matemàtica de la nostra escola."

Alumnat de 6è de primària de l’Escola Doctor Trueta