La meravellosa ciutat de París

L’alumnat de 3r d’ESO que cursa l’optativa de francès va visitar la bella ciutat de París durant el mes d’abril. El temps, encara que no tots els dies, els va acompanyar i van poder gaudir dels seus monuments i edificis importants (Tour Eiffel, Notre Dâme, Arc de Triomf, l’Òpera Garnier, la Madeleine…), visitar els magnífics museus (Louvre, Orsay), donar una passejada en vaixell pel Sena i, com no podia ser d’una altra manera, gaudir durant l’últim dia de les atraccions d’Eurodisney. Es tracta d’una experiència molt positiva pels nostres alumnes donat que, per alguns, és el seu primer viatge a l’estranger i, per aquest motiu, creiem que és una sortida imprescindible.

Podeu fer un tastet del viatge en les fotografies que es van fer: