INFORMACIONS DE FINAL DE CURS I INICI DEL CURS 2013-2014. ALUMNES DE BATXILLERAT.

Benvolgudes famílies i alumnes:

En aquest full trobaran les informacions pertinents per a l’acabament d’aquest curs i l’inici del curs 2013-2014.

1. Venda de llibres.
Els dies 1 i 2 de juliol de 10 a 12, es farà un “mercadillo” al porxo de l’institut per poder comprar llibres de segona ma per al Batxillerat .
La venda de llibres de Batxillerat i Cicles Formatius es farà el dia  4 i 5 de setembre de 10 a 13  hores i de 15 a 18 hores.

2. Relació de llibres per nivell educatiu.
Poden consultar el llistat de llibres de cada nivell a la intranet del centre  (a l’apartat Llibres del menú principal que es troba a l’esquerra) i a les cartelleres del vestíbul de l’institut.

3. Inici del curs 2013-2014.

El curs s’iniciarà el dia 13 de setembre per acollir als alumnes de 1r d’ESO. L’acollida dels alumnes de 1r i 2n de Batxillerat es farà el dia 16 de 9  a  11  hores amb els tutors corresponents i els coordinadors de nivell i a les 11:30, després del pati, s’inicien les classes.

4. Proves extraordinàries de setembre.
Els dies 3 i 4 de setembre es faran els exàmens extraordinaris per recuperar les assignatures que han quedat pendents al juny. A la intranet del centre i en aquest full trobaran totes les indicacions sobre EL TREBALL D’ESTIU I ELS CRITERIS PER RECUPERAR LES ASSIGNATURES PENDENTS D’AQUEST CURS I DE CURSOS ANTERIORS.

És molt important que tots els alumnes, hagin aprovat o tinguin matèries pendents, dediquin una part del dia, durant les vacances, a llegir, fer els treballs d’estiu proposats pel professorat, acabar els dossiers de curs i preparar els exàmens. Així com gaudir de les activitats físiques i esportives i d’altres culturals i recreatives que ens ofereix l’estiu i de les bones relacions amb els amics i la família.

Per a qualsevol dubte i/o aclariment que precisin no dubtin en posar-se en contacte amb nosaltres. Durant aquest mes de juliol l’horari hores i també serà de 9 a 15 poden fer-ho a través del correu del centre.

La direcció, el professorat i tots els treballadors del centre els hi desitgen un molt bon estiu i unes molt bones vacances per a tots  !!!!