I ARA QUÈ?

El dia 23 de febrer, a Gavà es va realitzar la Jornada d’Orientació per a alumnes de Batxillerat i Cicles de grau superior. Nosaltres juntament amb companys del cicle de Dietètica vam anar en representació dels alumnes de cicles del nostre institut. Com a estudiants del cicle d’Higiene Bucodental vam exposar un estand  d’informació relacionada amb el cicle: requisits d’accés, crèdits que es cursen i les possibles sortides laborals.

Orientació

Tanmateix,  vam assistir  a diverses conferències i taules rodones a càrrec d’experts i estudiants universitaris, on ens van explicar les seves experiències personals, dels estudis que cursen actualment, i les possibilitats que oferien tant a nivell professional com laboral.

En fi,una jornada profitosa per aquells estudiants que no tenen encara decidit del tot quin camí seguir en els seus estudis superiors.

Orientació

Alumnes del Cicle de Grau Superior Higiene Bucodental matí