Gimcana esportiva de 4ESO i 6è de primària

Com cada any quan arriba la primavera, a l’Institut de Sales organitzem la gimcana esportiva pels futurs alumnes de 1r d’ESO.
Els alumnes de 6è de les escoles Dr. Trueta i Pau Casals comparteixen joc i activitat física i diversió amb els que seran els seus companys de 1r d’eso el curs vinent.

Els alumnes de 4t D han estat els monitors de la gimcana. La seva tasca ha estat seriosa i responsable.

Després de l’esmorzar, tots junts al gimnàs, realitzem la classe de ball en línia country per a finalitzar la jornada.