Fira de l’escola pública

El proper 8 d’abril tindrà lloc a l’institut la tretzena Fira de l’escola pública al nostre institut.

Ens visitaran els alumnes de sisè de les escoles Pau Casals i Doctor Trueta, que juntament amb els alumnes de 1r d’ESO formaran equips i s’enfrontaran als reptes que els proposaran els seus companys de 4rt. Seran activitats de Matemàtiques, Cultura clàssica, Castellà, Català, Anglès, Ciències Naturals, Física i Química i Tecnologia.

També tindrà lloc el concurs de fotografia matemàtica on participen els alumnes de sisè de primària i primer d’ESO.

Serà un dia on aprenentatge i diversió aniran de la mà.