Fira de l’institut 2010

El passat dimecres 2010 es va fer a l’institut la setena edició de la fira de l’escola pública de Viladecans.

Els alumnes de sisè de les escoles Pau Casals i Doctor Trueta van visitar les 38 paradetes que s’havien instal·lat al pati de l’entrada de l’institut. Cada paradeta tenia com a mínim dos monitors, alumnes de 4rt d’ESO del centre, i corresponien a diverses disciplines. Per citar-ne algunes: “calidoscopi”,“astronomia solar”, “numbersearch”, “la cambra fosca” , “charadas”, “segrestem l’endevinalla” o ”el joc dels dards”, entre moltes d’altres. Distribuïts en grups de cinc alumnes els anfitrions (alumnes de 1r d’ESO del centre) acompanyaven als alumnes convidats de les escoles i junts feien les activitats proposades a cada paradeta.

A l’hora de l’esbarjo tots els alumnes van ser convidats per l’AMPA a un suc.

També va tenir lloc l’entrega de premis del concurs de fotografia matemàtica pels alumnes participants a la fira. Aquest any el primer premi ha estat per l’alumne Pau Caro de 1r d’ESO amb el títol de Roda caleidoscopi de Rubik. Aquí la teniu:

Roda caleidoscopi de Rubik