Festa de graduació de 2n de Batxillerat. Promoció 2015-2017

El passat 16 de juny, els alumnes de 2n de batxillerat van celebrar la festa de graduació de final dels estudis de la seva promoció.

Han estat dos cursos de treball molt intens.  Van assistir molts familiars acompanyant els seus fills, nets…  A la festa tots els nois i noies anaven molt elegants i guapíssims, com podeu veure a les fotos.  Un grupet d’alumnes van preparar una projecció d’imatges de molts dels moments viscuts al llarg d’aquests dos cursos (viatges, festes, activitats, sortides…).

Felicitats als tres guanyadors dels premis als millors expedients acadèmics de batxillerat:  Ibtissam Ghailan Tribak, Paola Gutiérrez Torres i Raúl Ventura Sánchez, els tres de la modalitat de batxillerat científic, són els alumnes que han obtingut matrícula d’honor.

S’ha acabat una etapa, esperem que la recordeu amb carinyo.  Sempre tindreu aquí el vostre institut que podeu venir a visitar quan vulgueu.

Moltes felicitats i molta sort per al futur!

2017_0716_2bat graduació