FESTA DE GRADUACIÓ DE 2n Batxillerat (Promoció 2014-16)

El passat 21 de juny vam celebrar al gimnàs de l’Institut la festa de graduació dels alumnes de 2n Batxillerat. Van assistir moltíssims familiars acompanyant als seus fills, germans, nets …
Dos representants de cada modalitat de batxillerat anaven recordant els moments més significatius  del curs  i alguna anècdota personal .
Cada grup va agrair la feina, moltes vegades feixuga ,i obsequiar als respectius tutors , LLuís Gonzàlez (2n B ), Sergi Esteve (2n A) i Pep Valls (2n C) , tal com veieu a les imatges.

Les alumnes Alicia López i Ariadna Carmona , totes dues de la modalitat de batxillerat científic, van rebre un detall del centre com a reconeixement pel millor expedient de notes.

Abans de marxar les families i començar el pica-pica ofert per l’Ampa i organitzat per alguns alumnes, vam tenir la sorpresa de l’actuació del fantàstic  grup de Hip-Hop al qual pertanyen les alumnes Nuria Gil i Paula Gómez  i d’altres companyes de 1r Batxillerat.

Agraïm a les ballarines per haver-nos obsequiat amb aquest final de festa tan original.

Bon estiu a tothom!

2016_06_graduacio2nbat