Esquiada a 2n ESO

Una vegada finalitzada l’esquiada tot el record que tenim és meravellós. Vem gaudir d’una magnifica neu, amb uns gruixos que no es veien als  últims 25 anys.

L’hotel de Prado ha estat un allotjament de gran qualitat que ha ajudat a que la sortida fos rodona.

Cap alumne ni professor lesionat. Bona convivència. Què més podem demanar?

Seixanta-cinc alumnes de 2n ESO hi han participat aquest any. Es tracta del 27è any consecutiu que organitzem aquesta sortida i segur que en seran molts més.

Les fotos i vídeos són un petit testimoni de les nostres vivències. Aquí us en deixem unes quantes: