Els alumnes de Farmàcia i Parafarmàcia a Infarma

El passat 22 març els alumnes del cicle de farmàcia i parafarmàcia van assistir a la 29a edició de la Fira de la farmàcia (Infarma) que es va celebrar a Barcelona, una trobada Europea de Farmàcia que integra el Congrés Europeu d’Oficina de Farmàcia i el Saló de Medicaments i Parafarmàcia.

És un espai ideal per conèixer productes i tecnologies i trobar totes les novetats que es poden incorporar a l’Oficina de Farmàcia.

Els alumnes van poder conèixer de primera mà molts productes, descobrir marques que fins ara no coneixien i els seus beneficis i recopilar informació útil per al dia a dia en la farmàcia i que segur que en un futur podran aplicar.

A més, molts d’ells es van portar algun que altre regal de les marques que oferien informació. Va ser una sortida molt amena i divertida, i estan ansiosos per tornar l’any vinent!

20170322_152047