Concursos de matemàtiques a l’ESO

Aquest curs els alumnes del centre han participat a diferents concursos de matemàtiques.

Al febrer un grup d’alumnes de 1r i 2n d’ESO van participar als problemes a l’esprint. Aquest concurs consisteix en resoldre en grup vuit problemes, quatre per 1r i quatre per 2n, en el menor temps possible. Va ser una estona divertida posant a prova les seves habilitats matemàtiques.

A finals de març alguns alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO van participar a la prova Cangur de Catalunya. Aquesta prova es fa simultàniament a més de trenta països amb l’objectiu d’incentivar l’aprenentatge de les matemàtiques en els alumnes. Fa uns dies van sortir els resultats i el dimecres vam entregar els diplomes de participació als alumnes.

Podeu consultar els resultats del 6 % dels alumnes amb millor puntuació de Catalunya. Aquest curs quatre alumnes de 1r d’ESO (la Yaoyao G, el Pol M, l’Adrià Q, l’Arnau R i el Sergio G) i dos de 3r d’ESO (el Rafael N i el Mathias Nicolas P) estan entre ells. Molt bé nois!

Des d’aquí volem felicitar a tots els alumnes participants en els dos concursos, que són guanyadors pel sol fet de participar. Els encoratgem a seguir gaudint de les matemàtiques i que es vagin preparant ja pels concursos que farem el curs vinent.

Aquí us deixem algunes fotografies: