Comença el curs 2010-2011

Comença un nou curs amb moltes novetats al centre.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO estan dins del programa Educat 1×1, que com ja sabeu significa la implantació dels llibres digitals i la utilització per part dels alumnes d’un miniordinador. Per conèixer més informació sobre el projecte podeu visitar el web de la Generalitat.

Aquest any també hi ha hagut un canvi en el calendari escolar: els alumnes han començat les classes una setmana abans i al març aquesta setmana la tindran de vacances.

Amb tot i això, el nostre objectiu continua essent el mateix: aconseguir que l’institut de Sales sigui un espai d’intercanvi de coneixements on els alumnes puguin créixer tant intel·lectualment com psicològica!

Per això, us desitgem a tots un molt bon curs!