Bibliorecomanacions 2016-2017 (ILEC)

Alguns alumnes de l’ILEC han participat en un projecte amb la Televisió de Viladecans, que consisteix a recomanar llibres, que han llegit, a altres lectors.

Esperem que gaudiu d’aquestes bibliorecomanacions i que us animeu a llegir algunes de les novel·les recomanades.

La Paula Vera de 3r ESO A ens presenta El diario completamente verídico de un indio a tiempo parcial de Sherman Alexie:

La Naia Vílchez de 1r d’ESO C ens recomana Hachiko: el perro que esperaba de Luis Prats:

L’Emma Benito de 1r ESO D recomana Bajo la misma estrella de John Green:

La Maria Jodar de 1r d’ESO D recomana Diari de Greg 11: Tot o res de Jeff Kinney:

La Júlia Blàzquez de 1r ESO A ens presenta Gekk Girl. De friki a chic. Reinventarse no es fácil  de Holly Smale:

La Noa Ramírez de 1r ESO D ens parla de El hogar de Miss Peregrine para niños peculiares de Ransom Riggs:

La Wassima Rachdi ens presenta El medallón perdido d’Ana Alcolea:

La Carla Ventura de 1r ESO C ens recomana Coraline de Neil Gaiman:

La Natalia Toran de 1r ESO B ens presenta Diumenge al matí, al peu del salze de Dolors Garcia i Cornellà. L’autora d’aquesta novel·la ens va fer una xerrada al grup de l’ILEC.

La Ruth Campón Sisó de 2n ESO C ens recomana Timantti de Rebeca Stones:

L’Abel Pascual Silva de 2n ESO C ens presenta Las lágrimas de Shiva de César Mallorquí: