Concursos de Sant Jordi

Aviat serà Sant Jordi i ho celebrarem com es mereix, amb activitats culturals i els tradicionals concursos literaris i de dibuix.

Aquí teniu les bases dels concursos:

BEQUES MENJADOR ESCOLAR- ESO

Us informem que amb data 10 d’abril de 2018 s’aprova per decret de presidència  núm.  96/2018 del Consell Comarcal, s’han aprovat les BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A L’ATORGAMENT D’AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ADREÇATS A ALUMNAT D’ENSENYAMENTS OBLIGATORIS I DE SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL DE CENTRES EDUCATIUS SUFRAGATS… Llegeix més»

Portes obertes de CF i BAT

Us comuniquem que les portes obertes per a batxillerat i cicles formatius relatives a la preinscripció pel curs 2018-2019 són el dia:

Dimecres, 2 de maig de 2018 a les 17:30h

Si voleu més informació relativa al procés de preinscripció podeu consultar el web d’Ensenyament.

SORTIDA DEL GRUP DE L’ILEC (IMPULS DE LA LECTURA) A LA LLIBRERIA ELS NOU RALS

El  dilluns 19 de febrer els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO de l’ILEC van visitar la llibreria Els nou rals.
La Rosa i el Ricard els van donar la benvinguda.
La sessió la conduí la Rosa, que els va recomanar una gran quantitat de llibres… Llegeix més»