Trobada escoles verdes

Resum Fòrum Osona i Ripollès

L’Institut del Voltreganès ha participat una vegada més a la trobada d´intercanvi d’experiències d’Escoles Verdes d’Osona i Ripollès, que enguany es va realitzar al Castell de Montesquiu.
Durant la jornada els alumnes i professors representants de cada institut van realitzar una sèrie d’activitats per explicar als companys les diferents accions i problemàtiques ambientals que es treballen a l’institut, i després elaborar una metodologia i guió comú, per a passar de l’acció local a la incidència global.

Els voluntaris ambientals de 2n d’ESO Tarik El Danioui, Eulàlia Ordeig, Aleix Dordal i Marc Pielias van exposar amb gran èxit la campanya de recollida i reciclatge de mòbils que estem realitzant a l’Institut del Voltreganès: sensibilització i conscienciació de tota la comunitat educativa a través de la realització i difusió d’infografies sobre els problemes i solucions de l’ús dels minerals als mòbils durant la setmana competencial, concurs d’eslògans per la campanya, disseny del contenidor de recollida per part dels alumnes de Junts sumem, i contacte amb la fundació Jane Goodall per a la recollida de mòbils vells. Us seguirem informant!

boj1 boj22 boq