Campanya de sensibilització i divulgació “Apropa’t al món del llop”

p1170427

Els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut del Voltreganès hem tingut l’oportunitat de participar en la campanya de sensibilització i divulgació: “Apropa’t al món del llop”.

L’activitat ha consistit en dues sessions, la primera d’elles al mateix institut, i la segona a l’escola de natura Can Lleonart, ubicada al Parc Natural del Montseny.

El dimarts dia 14, a l’aula, els alumnes vam aprendre aspectes de la biologia i l’ecologia del llop, i vàrem reflexionar sobre la relació històrica dels humans i els llops, mitjançant una sèrie de jocs i activitats d’allò més distretes.

El dijous dia 16 ens vam desplaçar fins al Montseny per fer un joc de pistes pel bosc, tot buscant rastres i petjades del llop, i sobretot per poder conèixer la Lupus, una lloba de quatre mesos que està socialitzada i que ens va permetre observar i aprendre més coses en primera persona sobre aquest apassionant animal i la seva problemàtica de conservació.