Presentació del treball Vora Ter al Museu del Ter

img_20161111_100607 img_20161111_110947 img_20161111_131402

ELS INDICADORS DE LA QUALITAT DE L’AIGUA AL RIU TER

Els alumnes de l’optativa de Coneixement de l’Entorn de 2n d’ESO van anar a presentar els treballs que havien fet al voltant del riu al Museu del Ter, juntament amb altres instituts públics de la comarca.

Van presentar un vídeo i una presentació digital amb el títol “Recerca d’indicadors de la qualitat de l’aigua”, davant un públic de més de 150 persones, format per alumnes i professors dels instituts participants, representants del Departament d’Ensenyament, i els alcaldes dels diferents municipis implicats (Les Masies de Voltregà, Manlleu, Torelló i Roda de Ter).

La presentació digital, feta pels alumnes de 2n d’ESO, i el vídeo, fet pels voluntaris ambientals, són el resultat d’un projecte de recerca i seguiment de l’estat del riu Ter que fem al nostre institut cada any, per tal de conèixer, valorar i contribuir a la conservació del nostre patrimoni natural i cultural.

Amb aquests treballs també participem en el projecte Vora Ter, en el qual els centres públics de secundària propers al riu Ter compartim experiències educatives sobre els aspectes ambientals i culturals lligats al nostre riu, en el marc d’un projecte intercentre, col·laboratiu i al servei de la comunitat.