Dia Internacional de la Declaració Universal dels Drets Humans

Avui dilluns, tot l’alumnat del centre ha celebrat un petit acte per recordar la diada dels drets humans. Primer, hem escoltat el Cant dels ocells de Pau Casals. Després, uns representants de segon de batxillerat han fet un petit parlament per explicar el sentit de la celebració. Seguidament, s’han projectat uns filmets realitzats per alumnes de tercer i quart d’ESO i  primer i segon de batxillerat . L’acte ha finalitzat amb una frase motivadora de  la premi Nobel de la Pau Malala Yousafzai ambientada amb la cançó Tornarem de Xeic.

Durant aquesta setmana quedarà exposat al vestíbul de l’institut L’arbre de la vida. Les branques del qual simbolitzen els drets humans i, les fulles, la materialització del dret.