Conferència del Dr. Manel Esteller sobre epigenètica

imatge-de-grup-amb-el-dr-manel-esteller

El dijous 6 d’octubre, els alumnes de 1r de batxillerat i els alumnes que formen part del 2n de batxillerat científico-tecnològic van tenir l’oportunitat d’assistir a la conferència que el Dr. Manel Esteller, actualment investigador a l’IDIBELL, va fer a la Universitat de Vic.

L’acte, una simplificada però interessant visió de l’epigenoma i els tipus de tractaments coneguts fins ara contra tot tipus de càncer i melanomes, va ser dirigit pel ja esmentat Dr. Esteller, que, aprofitant l’ocasió d’estar en contacte amb un nombrós grup de possibles investigadors i joves talents, va encoratjar-los a tots ells a investigar i no perdre mai la il·lusió que tants bons resultats li ha aportat personalment.

Finalment, els assistents van gaudir d’un temps per poder preguntar-li qualsevol dubte que poguessin tenir, ja fos sobre ell mateix, o sobre la investigació, l’epigenoma, el càncer o tot el que se’ls pogués ocórrer, comptant sempre amb una distesa i agradable resposta per part del Dr. Esteller.

L’acte va finalitzar sense cap incident i amb un efímer però sincer aplaudiment en reconeixement a tot el que el Dr. Manel Esteller ha fet i tot el que encara falta per fer, com ell mateix va recalcar.

Roger Portús Clapera

1r de batxillerat B