Estructures resistents amb paper

Els alumnes de 3r ESO, durant el primer trimestre, han construït estructures resistents amb paper

L’objectiu d’aquesta pràctica al taller ha estat observar la resistència de les estructures entramades, triangulades o no,  fent servir materials que, en principi, no sembla que hagin de ser resistents, com ara el paper de diari.

Un cop acabades les estructures, els alumnes n’han comprovat la resistència. Per fer-ho hi han posat pes al damunt.

Quan observaven que l’estructura començava a patir una deformació, retiraven amb compte tots els objectes abans que l’estructura es deformés permanentment. També han anotat el pes total que han aguantat les estructures abans de començar a deformar-se del tot. La més resistent ha suportat un pes de 40 Kg.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *