Visita al parlament 3r ESO

El passat 20 i 21 de desembre de 2016 l’alumnat de 3r d’ESO de l’institut de Deltebre va fer una sortida al Parlament de Catalunya, on va participar en uns tallers didàctic, “Jo també sóc diputat”.

En aquests tallers, prèviament preparats a classe  de ciències socials van haver de defensar unes idees polítiques i agrupar-se en partits polítics. Van presentar les seves idees als altres companys i després es va fer una votació per a veure qui era el president de la Generalitat, un cop triat es va passar a la sessió d’investidura.

L’alumnat reconeix que va ser una bona experiència i els va agradar. a més a més els grups que van anar el dia 20 de desembre van trobar-se en la
presència del diari Ara que els va fer un reportatge, publicat dies més tard.
img-20170130-wa0000