Resultats del Concurs The Big Challenge

Ja han sortit publicats els resultats del concurs internacional d’anglès The Big Challenge, en el qual han participat  76 alumnes dels quatre cursos de l’ESO del nostre centre.

Agraïm la participació de tots/es els/les alumnes i els/les felicitem pels seus bons resultats i, en especial als/les alumnes que han obtingut el millor resultat per nivells i han obtingut la medalla del “Big Challenge”  que són els/les següents:

1r d’ESO: Rut Salvadó Bertomeu (posició 22 de la província)

2n d’ESO: Ania Izquierdo Lliso ( posició 11 de la província)

3r d’ESO: Genís Bonet García (posició 44 de la província)

4t d’ESO: Mónica Vila Fortuño ( posició 11 de la província)

CONGRATULATIONS!!!

Finalment, felicitem també especialment a les dos alumnes que han obtingut un premi extra. En primer lloc,  el “Twenty Award” que s’ha fet per sorteig entre tots/es els/les alumnes que han respost més de 20 preguntes correctament. L’ alumna afortunada és: Judit Ardit Casanova, que ha guanyat un “UK flag pillow”. En segon lloc, ha guanyat el “Challenge Award 2015” que s’ha fet per sorteig entre tots/es els/les alumnes que han millorat els seus resultats respecte al curs anterior. L’alumna afortunada és: Monica Vila Fortuño, que ha guanyat un “UK flag wall clock”.

El Departament de Llengües Estrangeres, s’ha responsabilitzat de l’organització d’aquest concurs, que consisteix amb la realització d’una prova-test sobre continguts gramaticals de la llengua anglesa i culturals de l’àmbit anglosaxó.

L’any vinent esperem poder torna-hi a participar.