JOSEP MARÍN – MENCIÓ DE RÈCORD

El nostre alumne de la promoció de batxillerat 2012-2014 de la modalitat de tecnologia Josep Marín Llaó, ha marcat un nou rècord al nostre centre i a nivell comarcal en guanyar nou Premis de Recerca atorgats per diferents universitats, fundacions i entitats d’índole diversa. El darrer d’ aquests guardons va ser el Premi de Recerca Jove 2014 (AGAUR) en la seva 32a edició, amb el treball titulat: La Realitat Augmentada: Una experiència real al Delta de l’Ebre tutoritzat per Oscar Castell Marcos. L’acte de lliurament va tenir lloc el dissabte 26 d’abril del 2015 a l’Auditori de Barcelona. “Els Premis de Recerca Jove (PRJ), que convoca anualment el Govern de la Generalitat de Catalunya, volen despertar vocacions científiques entre els joves estudiants del país. Els PRJ estimulen que els alumnes s’apropin a la investigació de la mà dels professors dels centres on estudien i sempre fent valer els coneixements propis de la seva edat i formació”.Podeu trobar la ressenya feta per l’autor a la pàgina del PRJ.

Aquest és el seu magnífic palmarès:

– UAB: 11è Premi Argó 2014 atorgat per la Universitat Autònoma de Barcelona: 1r premi en l’àmbit tecnològic.

– URV:Premis del Campus Terres de l’ Ebre de la URV als treballs de recerca de batxillerat i treballs de síntesi de cicles formatius de grau superior: 1r premi.

– UBTurisme CEET-UB: Premis CEET- Fundació Gaspar Espunya als treballs de recerca en turisme de batxillerat: 1r premi.

– Consell Comarcal Baix Ebre: IX Premis comarcals de Recerca: 1r Premi Pare Romanyà al treball científic-tecnològic.

– IDECE: 3a. edició del premi IDECE per a fomentar la projecció de les Terres de l’ Ebre:1r Premi.

– UPF:VIII Premi UPF de Treball de Recerca en Enginyeria i Matemàtica Aplicada, convocat per l’Escola Superior Politècnica (ESUP):  1r Accèssit.

– Facultat de Biblioteconomia UB:  II Premi Recerca en Informació i Documentació al millor treball de recerca de Batxillerat: Menció Explícita del Jurat.

XI Premis Ramon Calvo: Finalista.

AGAUR 2015:Premi Recerca Jove .

Són una clara mostra de l’ excel·lència que combina innovació, tecnologia i informació aplicades a la divulgació mediambiental i turística del nostre delta. Quan la imaginació es posa al servei de l’ interès estratègic, l’eficàcia és “imparable”. Dades matemàtiques que ens porten a dades tangibles. L’ enginy ha estat en saber transmetre i emmagatzemar els tresors del nostre entorn natural en una lectura de patrons, que es tradueixen en informació per a l’usuari final: el turista. Aquesta “màgia” de la realitat augmentada és una eina innovadora i molt exigent perquè dur-la a terme implica un domini un interdisciplinari.

La trajectòria d’aquest treball marcarà un referent en el nostre centre i d’ ara endavant la reflexió evidencia que no és qüestió de sort, ni és un encert de l’ atzar: no és un esdeveniment inesperat, rar o atípic, no és un cigne negre. És, per contra, el resultat d’ una cruïlla polivalent i de la recerca que es rebel·la a ser encasellada en una sola especialitat. La realitat augmentada dissenyada per donar a conèixer i promocionar el nostre entorn. Elaborar un projecte que sigui útil i al mateix temps sigui original és el que marca la diferència.

Hem de convertir la creativitat i l’ exclusivitat en una regla.

JOSEP MARÍN LLAÓ PREMI IDECE III EDICIÓ RECERCA JOVE _MG_0832 (1) images[5] IMG_8620 IMG_8700 IMG-20141031-WA0001 IMG-20150426-WA0002 JOSEP MARÍN LLAÓ.IX PREMI PARE ROMANYA. CONSELL COM.BAIX.E JOSEP MARÍN LLAÓ FINALISTA RAMÓN CALVODSC_00587DSC_00793

1. Nuria

Si us doneu compte a l’ únic lloc on és finalista es al seu propi poble!!!! per que serà???