Intercanvi Nîmes

El passat mes de març va tenir lloc l’intercanvi amb l’institut Les Oliviers de Nîmes. Durant una setmana, alumnes de l’assignatura de francès van conviure amb famílies franceses i van poder visitar ciutats com Nîmes, Avignon, Montpellier i la zona de la Camarga. Alguns dels alumnes que van anar ens donen la seva opinió d’aquest intercanvi lingüístic i cultural.

Aquest viatge m’ha encantat, ja que he conegut a gent molt bona i a mi m’encanta veure món i conèixer la cultura d’altres llocs. Per a mi aquest viatge va ser de 10 perquè tot era preciós però el que més em va agradar va ser Montpellier!

Roger Tomàs, 2n ESO

En general aquest viatge ens va encantar. Les visites van ser molt interessants. Vam conèixer la cultura francesa i vam poder conviure uns dies en grans persones. Creiem que aquest viatge ha valgut la pensa, ja que no només hem après l’idioma, sinó que altres valors. Sempre ens quedarà el record d’aquesta sortida per la intensitat amb la que vam disfrutar.

Alumnes 3r ESO

El fet de viatjar sempre ens aporta coneixement, però l’experiència amb gent del país va molt més enllà. Aprens el doble i els sentiments s’intensifiquen. Els llocs que vam visitar eren molt bonics, la seva cultura ens va encantar però lo millor van ser les persones que ens van acollir.

Sonia Salvia, 4rt ESO

Aquest viatge m’ha fet compartir una altra cultura amb altres persones. Em va agradar molt aquesta nova experiència, si pogués ho repetiria un altre cop. Els llocs que vam visitar em van agradar molt.

Gabriela Rodríguez 4rt ESO

Al principi, no volia fer aquest viatge perquè em feia molta por, però ara el faria 1000 vegades més. El recomano a tothom!! Poses en pràctica el francès i també altres valors com el respecte, la convivència amb altres persones. És meravellós com em van tractar!! Espero repetir-ho!!

Jordi Fabra 4rt ESO