Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones i les xiquetes

L’institut de Deltebre ha celebrat el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les dones amb diferents iniciatives.

• La representació de l’obra teatral La festa de l’autora Marga Júlia per part d’alumnes de 3r i 4t d’ESO sobre diferents micromasclismes de la nostra societat actual, al mateix centre el dia 11 de Novembre. I també el mateix dia 25 de Novembre, dins dels actes organitzats per l’ajuntament de Deltebre al pavelló Josep Luque.

img_2838

Al següent enllaç podeu veure el video de la representació teatral: La festa

Al següent enllaç podeu escoltar una entrevista a Ràdio Delta, als actors i actrius de l’obra “la festa”

• L’exposició d’obres diverses i de cartells representatius al voltant de la violència de gènere per part de la biblioteca del centre.

Si voleu conèixer més sobre el que es va fer aquest dia podeu aquest enllaç: http://wwwunriudellibres.blogspot.com.es

• L’elaboració de diferents treballs per part de l’alumnat de 4t ESO de l’optativa de Visual i Plàstica, repartits per tot l’institut.

img_2835

La resta de les imatges les podeu observar al següent enllaç: imatges muntatge hall institut