Taller per a les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO

Activitat formativa del dilluns 2 de novembre realitzada al centre: El taller  “Claus per motivar els fills davant l’estudi. Com ajudar-los a estudiar i organitzar-se millor” es va realitzar a l’Institut Salvador Dalí. La professora de Psicopedagogia Charo González va analitzar les claus per augmentar la motivació i va fer un repàs de les condicions per un estudi eficaç. La sessió anava adreçada a les famílies dels alumnes de primer d’ESO. Durant el taller es van alternar activitats més pràctiques d’observació i anàlisi de materials dels propis alumnes (agendes, carpetes, dossiers, resums, etc…). Els pares i mares van manifestar satisfacció per la sessió i es va crear un ambient de treball molt agradable.

charo revista enviar