Projecte d´Estalvi Energètic

L’última publicació de l’ICAEN (Institut Català de l’Energia)  es fa ressò del nostre Projecte d’Estalvi Energètic. Gràcies al conjunt d’accions realitzades de forma continuada al llarg de cinc cursos al nostre institut, hem aconseguit reduir el consum elèctric i la despesa corresponent de forma ràpida i contundent.

Com a Escola Verda i com a membres de la Xarxa d’Escoles Sostenibles del Prat de Llobregat, aquest reconeixement ens anima a seguir treballant en la millora de la sostenibilitat energètica  i de l’entorn més proper.

Publicació ICAEN