PROJECTE CONNEXIONS

El passat divendres 31 de març va ser la data en què diferent alumnat dels diferents centres de secundària del municipi van posar en comú la feina que s’havia fet per separat a cada institut a l’entorn d’un tema tan actual com el dels refugiats. Aquesta primera experiència va ser tot un èxit. L’alumnat del nostre institut va posar en públic el coneixements que havien adquirit de la tasca del fotoperiodisme a partir de la lliçó teòrica i pràctica que els havia impartit el fotoperiodista de La Vanguardia David Airob. La posada en comú va servir també per conèixer de primera mà la història viscuda per  Meera M. Zarooz, una refugiada siriana, i l’obra de l’escriptor georgià refugiat també a Catalunya Irakli Kakabadze.

IMG-20170331-WA0012