Museu de la prehistòria

Durant gran part del tercer trimestre, els alumnes de primer d’ESO han treballat per projectes les diferents etapes de la prehistòria a partir dels seus protagonistes: els homínids.

Gràcies a això han descobert, estudiat i comprès les diferents espècies d’homínids que ens precedeixen i han elaborat un museu amb tota la informació obtinguda (característiques, dieta, jaciments, cronologia, etc.). A més, els alumnes van utilitzar pasta de sal per crear les armes, joies i eines que feia servir cada espècie, i van fer una maqueta explicativa de les societats prehistòriques.

Finalment, el dimarts 29 a la tarda, els alumnes van muntar l’exposició i van ser els guies dels pares i docents del centre pel seu museu de la prehistòria.

Els museus van ser un èxit d’assistència de famílies i professors. Felicitats!

Museus