Lliçó Inaugural del curs 2016-2017

Maria Rey Aceituno  premiada pels seus resultats acadèmics

En el transcurs de la Lliçó Inaugural del curs 2016-2017 que va tenir lloc al Cèntric Espai Cultural el passat dia 6 de setembre, l’alumna del nostre centre Maria Rey Aceituno va ser reconeguda públicament per haver obtingut, conjuntament amb dues alumnes més del municipi, la nota més alta en el seu expedient d’ensenyament post-obligatori, un 9,67.

L’enhorabona!

mrey

Reconeixement al professorat que porta 25 anys exercint al Prat de Llobregat

Els professors Antonio Ezpeleta, Albert Montori i Jordi Segarra fa vint-i-cinc anys que treballen a l’INS Salvador Dalí. Durant l’acte de la Lliçó inaugural que va tenir lloc al Cèntric el passat dia 6 de setembre se’ls va reconèixer la tasca realitzada al llarg d’aquests anys.

A la fotografia es pot veure l’Antonio Ezpeleta i l’Albert Montori acompanyats de la Regidora d’Educació  i l’Alcalde del municipi.

L’enhorabona!

antalbert