Intercanvi d’anglès a Fingal

L’INS Salvador Dalí ha participat novament a l´Intercanvi d´anglès amb la St. Joseph´s School a Fingal, Irlanda, organitzat per l´Ajuntament amb alumnes de l´Institut Baldiri Guilera, INS Estany de la Ricarda i INS Ribera Baixa.
Com cada any han conviscut en famílies amb la seva parella lingüística a Irlanda i a El Prat i han dut a terme en activitats culturals i pedagògiques als dos països. Aquest curs, a  Fingal han realitzat un concert d´acomiadament i el divendres passat a El Prat, van presentar un espectacle o Chat Show a la Capsa, on van mostrar els treballs compartits.
No cal dir que ha estat una experiència molt enriquidora i satisfactòria pels alumnes participants de Batxillerat tant a nivell lingüístic com humà.

Intercanvi d'anglès a Fingal