Dia Internacional contra la Violència a les Dones

Com ja anem fent durant els darrers anys, l’INS Salvador Dalí s’ha sumat un altre cop al Dia Internacional contra la Violència a les Dones que organitza l’Ajuntament del Prat. A les cinc de la tarda del 25 de novembre passat, tres alumnes del nostre institut especialment sensibilitzades per aquest greu problema que afecta la nostra societat, va participar en la concentració que va tenir lloc a la Plaça de la Vila, fent la lectura de diversos poemes que prèviament elles mateixes havien escollit. A la fotografia podem veure les tres alumnes que hi van participar, l’Elena Rugina, la Safia Hillal i la Mildred Fernández.