Curses d’orientació a 3r d’ESO

Durant l’última setmana del mes d’abril tot l’alumnat de 3r d’ESO ha gaudit d’una jornada esportiva dins del Parc Natural de Collserola organitzada pel departament d’Educació Física.
Han realitzat una cursa d’orientació en grups de 4-5 persones per aprendre ha orientar-se tant de forma natural (sol, vegetació,…) com artificial (mapa topogràfic, brúixola,…). També han après a identificar on es troben en cada moment i escollir correctament la direcció per arribar a les diferents fites marcades al plànol i col·locades per tot l’espai natural.

IMAG0079