8 DE MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Enguany l’Institut Salvador Dalí s’ha abocat en la revindicació del Dia Internacional de la Dona. Al llarg del matí, s’han realitzat diversos debats a les aules sobre la situació actual de la dona. Al migdia, s’ha reunit tot l’alumnat i el professorat del centre en el pati exterior i s’hi han llegit diversos manifestos per part del professorat i de l’alumnat. Per cloure l’acte s’ha retut un homenatge a la poeta catalana Montserrat Abelló (1918-2014), Premi d’Honor de les Lletres Catalanes i Creu de Sant Jordi.

Vegeu l´àlbum de fotos:

Dia de la Dona

A la tarda, també ens hem sumat a l’acte que cada 8 de març l’Ajuntament organitza a la Plaça de la Vila amb la lectura dels manifestos escrits per l’alumnat i amb la lectura de quatre poemes de Montserrat Abelló.

8marc