Safer Internet Day 2017

Apunta’t aquest febrer al Safer Internet Day 2017!

El 7 de Febrer tindrà lloc el proper Safer Internet Day 2017 (Dia d’Internet Segura). En aquesta 14ª edició  l’objectiu és conscienciar-nos a tots a ser part del canvi i unir-nos per tenir una Internet millor i més segura.

logo-2

Sigues el canvi: per una Internet millor

Enguany el tema entorn del qual girarà la campanya és la conscienciació de la societat, que s’ha de convertir en part del canvi per lluitar per una Internet millor i més segura.

Els organitzadors esperen aconseguir superar els bons resultats obtinguts en l’edició passada, on van participar més de 21.000 escoles d’arreu d’Europa i 19 milions i mig de persones.

Reserva’t el dia a l’escola!

A la web oficial del Safer Internet Day es poden trobar totes les activitats i esdeveniments previstos, així com vídeos i d’altres materials per a la celebració del SID 2017. Cal visitar la web per estar al dia de les darreres actualitzacions, o també es poden seguir les novetats entorn a la pujada de materials i activitats a través dels hasthags  i .

A la web del Programa d’Internet Segura també es poden trobar els materials  i recursos dissenyats per celebrar aquesta data a les aules. Cal estar atentes a les xarxes socials per estar al dia i participar de manera activa en aquesta jornada.

També el Departament d’Ensenyament es fa ressò de la celebració i posa a l’abast dels centres educatius de Catalunya materials didàctics per treballar el tema a l’aula mitjançant unitats didàctiques d’una sessió de classe.

Aneu a la barra d'eines