Recollida dels passaports lectors i els llibres de lectura

Hem tingut un bon inici del Projecte i han estat 60 els alumnes que s’han inscrit al Projecte d’Intercanvi de llibres de lectura. Aquestes setmanes ja podeu venir a recollir els passaports lectors i els llibres de lectura d’aquest primer trimestre, en horari de dilluns i dijous a l’hora del pati. Tenim una bona mosta de llibres que us poden interessar.

Cada vegada que acabeu un llibre, podeu entrar en aquest bloc i fer -ne un comentari,  per tal que la resta d’alumnes del Projecte puguin saber quins llibres esteu llegint, de què tracten i si els poden interessar. La Marina Coronado, de 1r d’ESO, ha estat la primera que ha acabat el llibre i ja n’ha fet una valoració, que transcric a continuació.

No dubteu a recollir el passaport lector quan abans millor, per esdevenir uns bons “corlectors“.índice

“Hola, sóc una alumna de 1er D a la que li agrada molt llegir.L’últim llibre que he llegit es diu “Olvidados” i tracta d’una societat organitzada per adolescents.Però no hi ha adults, al principi pot semblar una notícia bona però poc després els protagonistas (i els altres adolescents) se n’adonen dels efectes que pot provocar aquest fet…Personalment el llibre m’ha agradat bastant, perquè relata perfectament com seria un món sense adults.L’autor explica amb molt detall la història dels personatges (jo penso que aquesta petita descripció és l’inici d’un bon llibre)”.

1. Joan

Hola, em dic Joan i vaig a 1er A i també m’agrada molt llegir, si m’enganxo a un llibre no puc parar. Jo he llegit “LOS JUEGOS DEL HAMBRE” i m’ha agradat molt perquè és d’aventures i és molt interessant, se’t fa molt curt, encara que sembla una mica llarg. Jo el recomanaria, així que animeu-vos a llegir-lo !!!!

2. Marina Coronado Ramos

Imagina un internat situat a Londres,noves amigues,nous professors i com a guinda del pastís: un pare a la presó.Què faries tu,en tal situació? Doncs bé,l’Anna és una nena que ha passat per aquesta situació però per a ella és una nova oportunitat tant acadèmica com emocional.Una etapa de la vida,per dir-ho d’aquesta manera.Per estar en contacte amb la seva família els envia cartes,i a la seva amiga un relat que narra el seu dia a dia a l’internat.Personalment aquest llibre m’ha agradat bastant,ja que l’Ana explica amb molt detall com és l’internat,alguns costums anglesos,etc…El recomano per a tot aquest públic a qui li agradi la lectura,però especialment per als nens de 12-14 anys.

1. Marina Coronado Ramos

Home,per llegir ràpid només es necessiten les ganes de llegir i quan et vols donar compte…Ja t’has acabat el llibre! Com ha dit el Joan,quan començes un llibre no pots parar de llegir i llegir.

3. Joan

El segon llibre que he llegit es ELS JOCS DE LA FAM EN FLAMES. M’ha agradat una mica més que l’altre perquè es intrigant, és a dir, que no pots esperar a acabar-t’ho un altre dia. Me’l vaig acabar en dos dies i mig. Tracta de una lluita que fan tots els guanyadors cada 25 anys, la Katniss i en Peeta s’enfronten amb molts perills.

4. Joan

Insurgent es el tercer llibre que m’he llegit, és una mica injust al principi però acaba amb un bon final. Es el llibre que he llegit més rapid fins al moment. Li trobo un aire al llibre que m’he llegit de els Jocs De La Fam. La paraula que defineix aquest llibre es impressionant, no t’esperes el que passarà.

5. Lucia Garcia

Este trimestre he leído 3 libros. El primero se titula: “Donde los árboles cantan”, de Laura Gallego García, de momento es mi libro favorito. El segundo que cogí fue: “Cumbres Borrascosas”, de Emily Brontë. El tercer libro que me he leído durante este trimestre ha sido: “Persuasión”, de Jane Austen. Los tres libros me han encantado. Los libros son muy distintos pero los personajes están muy bien caracterizados.

6. Valentina Palacio

Hola, yo me he leído un libro que se llama: EL ESCRITOR DE ESTE LIBRO ES UN ZOMBIE. Me ha gustado mucho, trata de dos chicos que le hacen una entrevista (encuesta) a un Sr. sobre todo su pasado…
    si queréis saber qué más pasa, leéroslo, es muy bueno….. 🙂

7. valentina palacio

Hola ya me he leido CAZADORES DE SOMBRAS – CIUDAD DE HUESO es genial trata de la discoteca de moda de Nueva York ´´Pandemónium“ Clary sigue a un chico de pelo azul hasta que presencia su muerte a manos de tres jóvenes cubiertos de extraños tatuajes (runas). Desde esa noche, su destino se une al de los tres cazadores de sombras, dedicados a liberar la tierra de demonios.
    Si queréis saber mas de este libro os recomiendo leerlo.