Què és un Book-trailer?

Un Book-trailer és un petit vídeo, semblant a un tràiler d’una pel.lícula, que promociona o avança un llibre. El Book-trailer serveix per promocionar el llibre a Internet, per captar un nou tipus de lector més vinculat a les sèries i a la televisió, per sorprendre, per presentar amb força un autor nou, o per donar-li tridimensionalitat a un personatge, que a vegades és real, com en el cas de les biografies, i té una vida rica en imatges fora de l’obra escrita.

Aquí teniu un exemple d’un Book-trailer realitzat a finals del curs passat per alumnes que enguany cursen 2n de Batxillerat.

Book-tràiler Blade Runner