L’institut

corominesSituat a les portes del Montnegre i ubicat a Pineda de Mar, l’Institut Joan Coromines ofereix al seu alumnat la possibilitat de construir progressivament un itinerari de formació i d’orientació a través de l’àmplia oferta educativa del centre, col·laborant colze a colze amb les famílies i amb les institucions del municipi.

És un centre que es va inaugurar l’any 1997 i que des d’aleshores ha donat resposta a la necessitat d’escolarització i formació d’alumnat d’ESO, de Batxillerat, de Cicles Formatius de Grau Mitjà i de Cicles Formatius de Grau Superior provinents del municipi i de l’entorn. Actualment, comptem amb tres línies d’ESO, dues de batxillerat i onze grups de cicles formatius que corresponen a sis graus de tres famílies diferents: Activitats Físiques, Serveis a la comunitat i Electricitat. (Oferta educativa +)

A l’Institut Joan Coromines impulsem projectes que estimulin el coneixement i l’educació de valors com la solidaritat, el respecte per la diversitat i el compromís amb l’entorn. Entenem l’èxit escolar com un concepte ampli que inclou la continuació dels estudis dins el centre durant les diferents etapes educatives i l’orientació cap a posteriors estudis tècnics, estudis superiors, o bé la inserció dins el món laboral.