Tenis Taula

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han visitat aquesta setmana el Club de Tennis Taula de Calella, una de les seus més grans de tota Catalunya. La visita ha estat organitzada pel departament d’educació física amb la participació del Club de Tenis Taula, que ens ha convidat a la visita i ens ha ofert una petita formació referent a normativa, tècnica i joc d’aquest esport. A més hem pogut gaudir d’una petita exhibició per part de 2 jugadors del club, que ens ha encantat tant a professors com a alumnes.

Volem agrair a l’Aitor, com a membre del Club de Tenis Taula de Calella el tracte rebut i a més a més per haver convidat als nostres alumnes a visitar el club a la tarda i poder gaudir d’alguns entrenaments de prova gratuïts!

Repetirem l’any vinent!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *