Ombres xineses i conte víking a l’Escola Sant Jordi

Tot l'alumnat20170511_101427

El passat 11 de maig un grupet d’alumnes de 1r d’ESO i tres alumnes de 2n d’ESO van anar a l’Escola Sant Jordi de Pineda a explicar uns contes a l’alumnat de primària i parvulari de l’escola.

Els alumnes de primer d’ESO, dividit en tres grupets, van portar unes caixes d’ombres xineses que ells mateixos havien creat i van representar una faula d’Isop cadascun, davant un joveníssim públic de parvulari. Prèviament, a les classes de castellà, s’havien treballat les faules i ja s’havia fet una selecció d’una faula per cada classe de 1r d’ESO. Dues presentadores, la Desirée i la Míriam, els van explicar també l’origen i una mica d’història de les ombres xineses.

Per altra banda,  tres alumnes de 2n d’ESO de l’optativa “Cuéntame un cuento” van explicar dos relats a l’alumnat de 2n de primària de l’escola, i tanmateix l’alumnat de primària els va explicar el que havien après del poblat víking.

Va ser un intercanvi d’experiències interessantíssim primària-secundària, aprofitant que aquestes classes han treballat durant el curs, ja sigui la cultura xinesa o els pobles víkings. Per alguns alumnes, que havien fet la primària al Sant Jordi, tornar a l’escola esdevingué un moment especial.

Esperem que l’any vinent l’Escola Sant Jordi ens torni a convidar, però aquest cop prescindirem de la pluja!

PresentadoresGrup Yago

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *