IV Diada de Lectura en veu alta

Avui 11 d’abril hem participat en la IV Diada de lectura en veu alta de Pineda de Mar, organitzada pel Pla Lector del municipi i protagonitzada per la poeta Joana Raspall. La Diada ha tingut lloc a l’Auditori de Pineda i l’institut Coromines ha participat amb un representant de cada curs de l’ESO. Els poemes han estat acompanyats per les notes de piano de dues alumnes de 1r D’ESO, l’Àurea Barbé i la Martina Peraferrer. L’alumnat que ha recitat els poemes ha estat l’Adrià García de 1r d’ESO, el Domenico Cimino de 2n d’ESO, la Nhug Bosch de 3r i la Sara García de 4t. Els poemes seleccionats foren “L’Amistat” (amb música de “La cançó de les estrelles” de Marta Canelles), “Arpegis” (“Les estacions de Vivaldi-Primavera”), “Els enamorats” (“Clar de lluna” de Beethoven) i “Vull” (“Les muntanyes del Canigó”). Després de dies d’assaig, hem de dir que l’alumnat ho ha fet molt bé i el nivell de lectura en veu alta dels centres de Pineda s’ha pogut comprovar que és excel·lent.

La Diada, envoltada d’un cel una mica contradictori, ha estat amenitzada pel presentador, exalumne de la casa, Gerard Borrell, que ha distret tot el públic amb els seus trucs de màgia i els seus comentaris divertits.

Ens veiem l’any vinent i celebrem Diades com les d’enguany, en què sempre guanya la lectura!