Els de TAPSD fem panellets!

Els alumnes, de segon curs del cicle de Tècnics en atenció a persones en situació de dependència (TAPSD), han fet panellets al mòdul de Suport domiciliari com podeu veure a les imatges. Suport domiciliari és un dels mòduls que pretén aportar recursos per atendre a persones en situació de dependència a casa pròpia. Els alumnes han comprat els ingredients, han cuinat un plat tradicional de la castanyada, han mantingut les mesures d’higiene necessàries i han treballat en equip. Els panellets han quedat boníssims. Han volat!