Conta-contes a l’Escola Sant Jordi

Ahir 10 de maig uns quants alumnes de 1r d’ESO van anar a l’Escola Sant Jordi de Pineda a explicar els contes que ells mateixos havien creat, dins la matèria de llengua castellana i literatura,  als més petits de la casa. Tots s’ho van passar d’allò més bé, escoltant els 5 contes breus, acompanyats per representacions dels personatges. I el millor és que els alumnes de l’institut tenien una sorpresa amagada: el sorteig de personatges dels contes entre els menuts. Alguns es van anar amb el monstre del conte, però tots es van anar amb llaminadures, tant els nostres alumnes com els petits.

Fins l’any vinent!