Club d’Estudi

Torna el Club d’Estudi per als alumnes de secundària dels tres instituts de Pineda

Al Institut Joan Coromines l’activitat gratuïta es du a terme els dijous a la tarda de 16 a 17:30.

La Regidoria de Joventut torna a impulsar el “Club d’Estudi”, amb l’objectiu de millorar l’èxit escolar entre els alumnes de secundària a Pineda. El projecte s’ha tornat a posar en marxa aquest mes d’octubre.

El “Club d’estudi” es fa en col·laboració amb els tres instituts de Pineda. Consisteix en oferir un espai dins dels centres de secundària per tal que els alumnes de l’ESO puguin fer els deures i estudiar, amb la supervisió d’un educador social de la Regidoria de Joventut. L’educador intenta fomentar la col·laboració entre alumnes per tal d’aconseguir uns objectius mínims en quant a l’elaboració dels seus deures i a l’adquisició de coneixements i d’hàbits d’estudi.

Els joves, a més, poden aprofitar tot un seguit de recursos que se’ls hi ofereix des de l’institut per ajudar-los en l’estudi, com ara diccionaris, llibres de lectura, connexió a internet, etc.

Com a novetat, aquest any també s’oferirà un aula d’estudi i de deures a l’Espai Jove de Can Jalpí, que estarà oberta de dilluns a dijous en horari de 15:30h a 16:30h per a qualsevol adolescent del municipi.

Aquest projecte es realitza des del curs escolar 2009-2010 i durant el darrer any, el “Club d’Estudi” va comptar amb una participació aproximada d’uns 90 joves en total al llarg del curs. Es tracta, d’una mesura que busca millorar l’aprenentatge dels estudiants i ajudar a que siguin més els alumnes pinedencs que aconsegueixin avançar de curs i obtenir el graduat d’ESO.